Meie!

Meie!

teisipäev, 31. märts 2020

KODUÕPE 31.03

EESTI KEEL 

Jutustamine  

 Õ lk 100-104 jutustada.
Kolmapäeval saadan Sulle Studiumi kirja, siis näed kellega ühes rühmas ja mis kell Sa kolmapäeval mulle seda jutustada saad.
Toredat päeva!

MATEMAATIKA

Kordamine. Ülesannete lahendamine.  

1. 10monkeys.com 15 minutit

2. Tv lk 31 ül 45k Saada pilt mulle seesaw.me

3. Õ lk 51 ül 920k Saada pilt mulle seesaw.me

LOODUSÕPETUS

Seedeelundid Kodutöö: T, 31.3 — Loe mu tänane loodusõpetuse tööde järjestus enne läbi ja alles siis alusta õppimist!

1.Täna ava loodusõpetuse tunni alustuseks kohe opiq.ee Logi ennast sisse Studiumi kasutajaga.

2. Täna töötad läbi peatüki SEEDEELUNDID opiq.ee keskkonnas. Loed ja täidad seal kohe ka enesekontrolli harjutused. Need on iga lõigu lõpus ja neil on kontrolli alla kirjutatud(neid mina ei näe).

3. Alles kui kõik see opiq.ee on tehtud, võta õpil lahti lk 64 ja klikka opiq.ee lingil, mis Sulle loodusõpetuse peale tuli. Nüüd tee see õpiku abil ära ja see tuleb mulle ise tagasi.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar